Tilbake fra Tyrkia

29.4.07 søndag 29. april 2007

Nå er det ei stund siden jeg skrev innlegg her, så nå er det vel på tide.
Jeg er akkurat ferdig med ei uke med sol, ruiner og handling i Tyrkia, og er en tur hjemmom på Averøya i helga for å slappe av litt, før jeg skal tilbake til Rødde og gjøre unna de siste ti dagene av dette skoleåret. Så blir det endelig sommerferie. I den forbindelse kom jeg på et gammel ordtak jeg har hørt:

"Det er bedre med tre måneder ferie, enn to måneder ferie"


Forresten så er jeg påmeldt på Ytterøya leiren. Jeg skal ikke spille konsert dagen før og på dagen når folk reiser. Så for min del blir det nok ikke hurtigbåt --> Trondheim, ikke tog Trondheim --> Levanger. ;P

Ditta blir skøj!!!


Hilsen Knut Eirik hvertfall.......

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar