heisann

7.5.07 mandag 7. mai 2007

nå blir det nok forandring i planene her...

jeg hørte med sjefen om å få lov til å ta meg fri, siden leiruken ikke ligger i fellesferien. Det var ikke så enkelt, derfor må jeg desverre holde meg hjemme... :-( Jeg hadde virkelig lyst til å bli med på denne turen, men slik gikk det altså ikke denne gangen. Men jeg håper at dere andre drar likevel, i mitt fravær ;-P Har snakket med Jan og sagt ifra om at jeg ikke kan bli med...

Ellers skjer det ikke stort her, lenge til jeg har ferie enda, så jeg får grave frem det som enda finnes av arbeidslyst i min kropp. Heldigvis er det noen langhelger i mai :-)

ps. Hvis det begynner å lukte kuskit i bådalen snart, så er den skyldige her, har noen problemer det, så vet jeg hvor dere bor, og kan kommer med ett hengerlass til hagen deres ;-P

snakkes :-D

mvh
en skuffet Ivar M. Nedal

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar