Ny frisk

19.10.08 søndag 19. oktober 2008

Nå er det en god stund siden det har vært aktivitet i Sovesofa. Den tidligere siden vår er nede, men jeg tenkte at vi kanskje kunne ta i bruk denne bloggen for å holde litt kontakten. Som dere sikkert ser, så har jeg endret en del på den, og jeg har fortsatt flere ting som skal gjøres for at den blir enda bedre. Jeg skal også ordne det slik at vi kan registrere e-postadressene våre, og motta mail hver gang det blir lagt ut not nytt på siden. Da vil vi lettere kunne huske på siden.

Ny logo
Som dere kanskje også har sett, så har jeg tatt meg den friheten å lage en ny liten logo. Den trenger ikke å være permanent, men jeg kunne tenkt meg å høre hva dere synes om den. Jeg tror vi bør unngå å bruke den opp-ned-supermannlogoen, for det siste vi vil er å få supermann på nakken!

Medlemmer
Vi kommer ikke fra landets mest sentrale plass, det må vi nok bare innrømme. Derfor flytter ungdommen vekk for å studere, og avstandene blir nokså store. Dette er nok det største problemet vi har pr. i dag. Ivar "Jarhead" Magne har reist i militæret, Per Kristian studerer i Trondheim (Studerer "KLOMMLOMMELAT"!), Yngve spiller på slurva i Kristiansund, og jeg holder for tiden til i gnierhovedstaden (Ålesund). Da sier det seg selv at det ikke er bare enkelt! Det som derimot er kjekt, er at vi får to nye medlemmer. Liv og Kristin vil veldig gjerne være med i Sovesofa, og det synes vi er kjekt!

1 kommentarer:

  1. Og vi synes det er kjekt å få bli med ;D

    Liv Stene

Legg inn en kommentar